Wytrenuj swoje mięśnie ćwicząc męskie pompki!

pompkiwojskowe

Już dziś możesz wzmocnić swoje mięśnie i poprawić swoją formę wykonując męskie pompki

pompkiwojskowe
Już dziś możesz wzmocnić swoje mięśnie i poprawić swoją formę wykonując męskie pompki

Pompki należą do ćwiczeń rozwijających i wzmacniających mięśnie klatki piersiowej, brzucha i barków, triceps oraz dolne i górne partie pleców. Nie należą one jednak do najłatwiejszych, wymagają od ćwiczącego nie lada wysiłku i koncentracji. Można je wykonywać w dowolnym miejscu, a na dodatek bez żadnego sprzętu.

pompki na hantlach

Pompki na hantlach.

Należy przyjąć pozycję do pompki klasycznej, w tej sytuacji opierasz się na gryfach hantli, a nie na dłoniach.

Wykonaj pompkę, a następnie po wyprostowaniu ramion, postaraj się przyciągnąć jedną rękę do klatki piersiowej.

Po opuszczeniu ręki na podłogę, powtórz to samo z drugą ręką.

Po zakończeniu wrócisz do pozycji startowej, masz zaliczone jedno powtórzenie.

pompki sciana

Pompki z obciążeniem własnego ciała.

Stań w odległości około metra od ściany z nogami złączonymi.

Postaraj się pchać ciężar ciała w kierunku ściany, na dłoniach rozstawionych niewiele szerzej niż barki.

Spróbuj wykonać pompkę do momentu, aż będziesz prawie dotykał twarzą ściany.

Wyprostuj ręce.

Teraz możesz powtórzyć ćwiczenie od początku.

chinskie pompki

Pompki chińskie.

Przyjmij pozycję do pompki klasycznej.

Bardzo mocno unieś biodra.

Dłonie rozstaw na szerokość barków, nogi ułóż w lekkim rozkroku.

Powoli obniż klatkę piersiową i biodra.

Przesuń ciężar ciała do przodu, uginając jednocześnie ramiona.

Po całkowitym ugięciu ramion będziesz podparty na przedramionach.

Ostatnim krokiem do zakończenia pierwszego powtórzenia jest, przesunięcie tułowia do przodu i uniesienie jego górnej części.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *