Popracuj nad swoją klatą!

treningmiesni34
Twoja klatka piersiowa może być muskularna i silna. Jednak, aby tak się stało musisz nad nią nieco popracować na siłowni lub we własnym domu

treningmiesni34

Twoja klatka piersiowa może być muskularna i silna. Jednak, aby tak się stało musisz nad nią nieco popracować na siłowni lub we własnym domu

Potrzebna jest ci silna wola, wytrwałość w dążeniu do celu, systematyczność i właściwe ćwiczenia. Resztę dopisze życie.

Zobacz przykładowy zestaw ćwiczeń:

1. Leżąc na plecach na ławeczce skośnej, chwyć hantle. Trzymaj je nad klatką piersiową, ramiona lekko ugięte, następnie powoli opuść je, odwodząc łokcie na bok, tak aby znalazły się jak najniżej. Potem powoli wróć do pozycji wyjściowej. Staraj się jak najmocniej rozciągnąć klatkę podczas opuszczania ramion. Tak żeby ciężarki były jak najniżej opuszczone.

2. Połóż się na ławeczce poziomej na plecach. Weź w ręce hantle i trzymaj je w wyprostowanych ramionach, równolegle do siebie i złączone nad klatką piersiową. Pamiętaj był hantle były lżejsze od tych, których używasz przy wyciskaniu. Zaczynając z tej pozycji, szerokim łukiem opuść sztangielki na boki. Ramiona trzymaj lekko ugięte w łokciach. Maksymalnie rozciągnij klatkę piersiową i powoli powróć do pozycji wyjściowej.

3. Wykonuj tradycyjną pompkę w dynamiczny sposób. Oderwij dłonie od podłoża i wyląduj, zaraz przechodząc do kolejnej pompki. Utrzymuj tułów i nogi w jednej linii. Jeśli Ci się uda, możesz klasnąć w czasie podskoku.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *