Rozwiń mięśnie, zacznij trening z drążkiem!

podciaganie drazek
Podciąganie na drążku przynosi szybko widoczne rezultaty. To uniwersalne ćwiczenie rozwija wiele partii mięśni , m.in. grzbietu, ramion i bicepsów. Wszystko zależy od tego, w jaki sposób sposób chwytasz drążek

podciaganie drazek

Podciąganie na drążku przynosi szybko widoczne rezultaty. To uniwersalne ćwiczenie rozwija wiele partii mięśni , m.in. grzbietu, ramion i bicepsów. Wszystko zależy od tego, w jaki sposób sposób chwytasz drążek

Podciąganie na drążku przynosi szybko widoczne rezultaty!

To uniwersalne ćwiczenie rozwija wiele partii mięśni . Wszystko zależy od tego, w jaki sposób sposób chwytasz drążek.

Pierwszy sposób to podciąganie szerokim nachwytem (rys.1), kiedy pracują mięśni e: najszersze grzbietu (odcinek górny), czworoboczne, równoległoboczne, naramienne oraz bicepsy.

z drazkiem 1

Drugi sposób: Trzymając drążek wąskim nachwytem (rys.2), angażujesz górne partie mięśni najszerszych grzbietu, bicepsy oraz mięśnie przedramienia.

z drazkiem 2

Trzeci sposób to podciąganie wąskim pochwytem (rys.3). Tu główną rolę grają mięśnie najszersze grzbietu oraz bicepsy.

z drazkiem 3

Wreszcie podciąganie wąskim chwytem neutralnym (rys. 4) angażuje mięśnie najszersze grzbietu oraz bicepsy.

z drazkiem 4

Wznoszenie, jak i opadanie wykonuj powoli, utrzymując tempo (staraj się nie pomagać sobie kołysaniem ciałem). Podciągnięcia wykonuj do momentu, aż drążek dotknie lub znajdzie się bardzo blisko klatki piersiowej.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.