Skuteczny sposób na mięśnie brzucha

miesniebrzucha
Każdy facet marzy o szczupłym i umięśnionym brzuchu. Droga po mityczny „sześciopak” lub „kaloryfer” jest długa i ciężka. Bez odpowiednich ćwiczeń, diety i przede wszystkim determinacji jest niemożliwa do pokonania

miesniebrzucha

Każdy facet marzy o szczupłym i umięśnionym brzuchu. Droga po mityczny „sześciopak” lub „kaloryfer” jest długa i ciężka. Bez odpowiednich ćwiczeń, diety i przede wszystkim determinacji jest niemożliwa do pokonania

Ludzie z kilkoma kilogramami nadwagi doskonale wiedzą, że brzuch to jedno z ulubionych miejsc tłuszczyku, a przegonienie go stamtąd wymaga dużego wysiłku.

Czynnik genetyczny

Na początku musimy zdać sobie sprawę z tego, że wygląd naszego brzucha zależy także od genów. Nawet jeśli ograniczymy tkankę tłuszczową do minimum, to wcale nie będzie oznaczać, że twój brzuch będzie wyglądał jak z pierwszych stron kolorowych magazynów. Dlatego konieczne jest wykształcenie odpowiednich partii mięśni owych. Oczywiście dzięki treningom.

Czynnik żywnościowy

Słyszeliście kiedyś zdanie „Sześciopak powstaje w kuchni”? To banalne powiedzonko to szczera prawda. Każdy z nas ma wykształcone mięśnie brzucha. Niestety u większości ludzi są one przykryte grubszą lub cieńszą warstwą tłuszczu.

„Szcześciopak” w 90% procentach zależy od dobrej diety. Pozostała część to wyczerpujące ćwiczenia. Jeśli nie potrafisz zapanować nad tym, co „wrzucasz na ząb” twój cel oddala się z każdym kęsem niezdrowego jedzenia. Dieta bogata w proteiny, z umiarkowaną zawartością tłuszczów i węglowodanów to klucz do sukcesu.

Czynnik fizyczny

Wypracowanie „kaloryfera” bez ćwiczeń graniczy z cudem, dlatego przygotuj się na intensywny trening. Nawet jeśli twoich mięśni nie zasłania warstwa tłuszczu, to i tak warto je wzmocnić.

Seksowyny brzuch

Ćwiczenia z piłką – są doskonałym elementem treningu, poprawiają stabilność i sprawiają, że mięśnie brzucha pracują tak intensywnie, jak to konieczne. Ćwiczeń z piłką jest bez liku – spróbuj na przykład zrobić brzuszki leżąc na dużej okrągłej piłce lub leżąc na podłodze ściśnij ją stopami i unieś tak wysoko, jak potrafisz.

Ćwiczenia z obciążeniem – ich skuteczności nie trzeba objaśniać. Idealne są pompki i brzuszki z hantlami. Spróbuj także podciągania nóg z przyczepionymi do kostek ciężarkami – wisząc na drążku przyciągaj kolana do klatki piersiowej.

Ćwiczenia izometryczne – to także element treningu. W czasie wykonywania ćwiczeń napinaj mięśnie brzucha na określony czas. Potem je rozluźnij. Im więcej ich zrobisz, tym szybciej wejdą ci w nawyk i będziesz je robić nawet nie zdając sobie z tego sprawy. Ćwiczenia możesz wykonywać nawet siedząc w biurze – wystarczy, że co 10 sekund napniesz mięśnie brzucha i po chwili je rozluźnisz.

Do dzieła

Miej na uwadze wszystkie czynniki, a już za kilka dni poczujesz różnicę. Pierwsze postępy zaobserwowane przez lustrem wynagrodzą wysiłek nawet z nawiązką. Gwarantujemy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *