Reklama
Siłownia

Michał Repetowski jeszcze rok temu ważył blisko 100 kilogramów i nie potrafił zrobić jednego pełnego podciągnięcia na drążku. Dziś waży 25 kg mniej, zamiast brzuszka ma sześciopak, a ćwiczenia na drążku to jego pasja. Udowadnia, że da się. Street Workout totalnie zmienił jego życie...

Przybrać na masie jest łatwiej niż zrzucić zbędne kilogramy – tak się tylko wydaje. Treningi, odżywki, suplementy to nie wszystko, gdy chce się racjonalnie rozbudować tkankę mięśniową. Najważniejsze tak naprawdę jest dobre skomponowanie diety, która zapewni odpowiednią ilość kalorii i dostarczy potrzebnej energii.

Kalistenika, czyli trening z wykorzystaniem własnego ciała jako obciążenia, staje się w Polsce co raz bardziej popularna. Pewnie widzieliście już masę gości trenujących na różnych rurkach w parku czy przydomowych trzepakach. Taki trening można też zrobić we własnym domu - zupełnie bez sprzętu.

Ćwiczenia te możemy wykonywać nawet w trakcie oglądania telewizji. Dzięki nim wzmacniamy mięśnie ramion. Wystarczy usiąść na krześle z wyprostowanymi plecami, wziąć do rąk hantle i zacząć ćwiczyć

Ronnie Coleman bestią jest... dosłownie. Popularny kulturysta nie tylko wygląda imponująco, ale też ma krzepę. Wycisnął nogami aż tonę (tak, dosłownie tysiąc kilogramów)!

- Rzucam wyzwanie każdemu kto przyjdzie na siłownię. Gdy wygram, przekażesz dwa tysiące dolarów na organizację charytatywną, którą wybiorę - mówi Dan "Maszyna" Bailey. To co, znajdzie się jakiś twardziel by stanąć do rywalizacji CrossFit?

Kalistenika to technika ćwiczeń wykorzystująca masę naszego ciała. Podstawowe ćwiczenia to oczywiście pompki, podciąganie się i brzuszki, jednak z wykorzystaniem drążków taki trening wygląda dużo bardziej efektywnie. To właśnie z niego korzystają więźniowie najcięższych zakładów karnych

Aerobiczna 6 Weidera to zestaw ćwiczeń, które powodują spalenie tkanki tłuszczowej na brzuchu i wzmocnienie wszystkich jego mięśni . To trudne i wymagające systematyczności ćwiczenie, ale pierwsze efekty są widoczne już nawet po 2 tygodniach od momentu rozpoczęcia ćwiczeń
Strona 1 z 4

Polub nas na Facebooku